loading...

اخبار جامع

یادمان باشد که تمام موضوع جابه جائی پیانو محدود به نحوه بلند کردن و یا چگونگی انتقال آن از یک محل به محل دیگر نمیباشد ، گاهی اوقات با توجه به طول مسافت ، شرایط مکانی مبدا و مقصد ، شرایط بارگیری و تخلی

علیرضا شمسی پور بازدید : 44 چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400 زمان : 10:44 نظرات (0)

یادمان باشد که تمام موضوع جابه جائی پیانو محدود به نحوه بلند کردن و یا چگونگی انتقال آن از یک محل به محل دیگر نمیباشد ، گاهی اوقات با توجه به طول مسافت ، شرایط مکانی مبدا و مقصد ، شرایط بارگیری و تخلیه و یا نحوه حمل (زمینی دریایی هوائي) باید قبل از انجام هر اقدامی برای شروع جابه جائی پیانو آن را بسته بندی و ایمن سازی کنیم.چگونگی بسته بندی و آماده سازی آن برای انتقال به محل جدید با توجه به شرایط بالا متغیر و متفاوت است. پالت بندی ، ساخت جعبه مخصوص ، لایه پیچی و … از انواع مختلف راه های بسته بندی و ایمن سازی پیانو به حساب می آید.

پس یادتان باشد بزرگترین لطفی که شما در حق پیانوی خود میکنید این است که برای انتقال آن به محل جدید به “پیانوی خود دست نزده ”  و  از وجود شرکت های متخصص که دارای تجربه بالا در این زمینه میباشند استفاده کنید.

قبل از اسباب کشی به مکان جدید، جای قرار گرفتن پیانو را مشخص کنید. پس از اسباب کشی بلافاصله کارگران پیانو را جای مناسب قرار دهند.

وقتی می خواهید لوازم سنگینی مانند پیانو را از روی زمین بلند کنید، مانند ورزشکاران وزنه برداری ابتدا روی زانوها بنشینید، سپس جسم سنگین مورد نظر را به بدن خود نزدیک کنید. هنگام نشستن پاها می بایست از همدیگر فاصله داشته باشند و یک پا از پای دیگر جلوتر باشد. سپس به آرامی که بلند می شوید جسم سنگین را نیز بلند کنید. این کار باعث می شود فشار کمتری روی ستون فقرات کمر وارد شود. برای بلند کردن اجسام سنگین، جسم را با انگشتان دست، نگیرید. با کف دستتان جسم را گرفته و از عضلات دست، برای بلند کردن لوازم سنگین کمک بگیرید. پشت و کمر می بایست صاف باشند.

هنگام بلند کردن اجسام سنگین، روبروی خود را نگاه کنید. اگر به سمت زمین نگاه کنید ستون فقرات و گردن تان آسیب جبران ناپذیری می بیند.

بسته بندی و حمل پیانو توسط شرکت اتوبار همسایه

 

بسته بندی پیانو باید با دقت انجام شود. در غیر این صورت پیانو آسیب های حمل پیانو غیر قابل جبرانی از جمله زخمي شدن بدنه پيانو، ترك برداشتن رزونانس يا همان دك پيانو و همچنين شل شدن گوشي ها می بیند.

شرکت اتوبار همسایه برای بسته بندی پیانو، از وکیوم و استرچ رپ استفاده می کند. استفاده از وکیوم و استرچ رپ  نیز از ضربه های احتمالی به پیانو کم می کند.

کارگران اتوبار همسایه پایه های پیانو را با پلاستیک های حباب دار پوشش می دهند.

و در آخر برای جلوگیری از خش خوردگی، پیانو را با پتو می پیچند.

انواع پیانو

 

پیانوی گراند Grand piano

پیانوی گراند که در ایران اشتباها پیانوی رویال گفته می شود، تقریبا بزرگترین و درازترین نوع پیانو است. این نوع پیانو بیشتر در مراکز رسمی مانند برگزاری کنسرت ها و برنامه های موسیقی و یا رستوران هایی که هنگام صرف غذای مشتریان برای آنها پیانو نواخته می شود و موسیقی زنده دارند، استفاده می شود. پیانوی گراند تقریبا از لحاظ حجم و ابعاد از سایر انواع پیانوها بزرگتر است و درازای بدنه آن به بیش از دو متر می رسد. در بسیاری از مراسم، جهت شنیده شدن هر چه بهتر صدای پیانو، درب روی بدنه آن به حالت نیمه باز گذاشته می شود و با استفاده از یک پایه این کار را انجام می دهند. حمل و جابجایی این نوع پیانو، کمی سخت تر است و شرکت های خدمات باربری تهران (اتوبار تهران) باید دقت بیشتری در زمان حمل پیانوهای گراند کنند. 

https://teh-piano.ir/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 386
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 62
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 346
  • بازدید ماه : 1,491
  • بازدید سال : 13,513
  • بازدید کلی : 50,884

  • https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir