loading...

اخبار جامع

اجازه اقامت مجارستان ممکن است به اتباع غیر EEA برای پیگیری فعالیت سودمند صادر شود. خرید ملک مجارستان  اتباع غیر EEA که قصد اقامت در این کشور را دارند و به صورت خود اشتغالی کار می کنند یا یک شرکت

علیرضا شمسی پور بازدید : 42 یکشنبه 09 خرداد 1400 زمان : 15:46 نظرات (0)

اجازه اقامت مجارستان ممکن است به اتباع غیر EEA برای پیگیری فعالیت سودمند صادر شود. خرید ملک مجارستان  اتباع غیر EEA که قصد اقامت در این کشور را دارند و به صورت خود اشتغالی کار می کنند یا یک شرکت تجاری ، تعاونی یا شخص حقوقی دیگری تأسیس می کنند یا به عنوان عضوی از هیئت اجرایی ، نماینده یا نظارت بر این نهاد مجاز به اقامت مجارستان هستند .

هدف از فعالیت سودآور خود اشتغالی را می توان با موارد زیر تأیید کرد:
- پروانه کارآفرینی خصوصی ، یا
- طرح تجاری ، یا
- پروانه تولید کشاورزی در مقیاس کوچک ، یا
- قرارداد خدمات حرفه ای ، یا
- هر وسیله قابل اعتماد دیگری.

در صورت انجام فعالیت سودمند با مالک بودن یا مدیر یا مدیر اجرایی یک شرکت در مجارستان ، هدف از ورود و اقامت تأیید می شود در صورتی که:
- این شرکت حداقل سه شهروند مجارستانی یا افرادی را که دارای حق جابجایی آزاد و اقامت در اشتغال تمام وقت برای حداقل شش ماه متوالی هستند ، به طور قانونی ، بدون هیچ گونه وقفه ، یا
- اقامت متقاضی در قلمرو مجارستان برای شرکت ضروری است و طرح تجاری خرید خانه مجارستان برنامه شامل اطلاعات کافی برای اطمینان از رونق تجارت برای اطمینان از زندگی متقاضی است. محتویات طرح کسب و کار باید از طریق روش های معتبر ، از جمله با تهیه یک قرارداد کار ، یک قرارداد خدمات شخصی ، یک توافق نامه یا یک قرارداد تهیه یا فروش تأیید شود.

اجازه اقامت 3 سال اعتبار دارد ، 3 سال دیگر قابل تمدید است ، مشروط بر اینکه مقیم هنوز فعالیت اقتصادی داشته باشد. اعضای خانواده را می توان شامل (همسر ، فرزند ، والدین) کرد.
پس از اخذ مجوز اقامت ، می توانید برای کارت آبی EU اقدام کنید ، که به شما اجازه می دهد بدون ویزا به اتحادیه اروپا سفر کنید.

پس از 5 سال اقامت مداوم در مجارستان ، شما می توانید برای کارت اقامت دائم EC ، با اعتبار 5 سال ، قابل تمدید درخواست کنید. پس از 8 سال اقامت (موقت یا دائم) ، ممکن است واجد شرایط درخواست تابعیت مجارستان باشید. در دوره مقدماتی قانون اساسی به زبان مجارستانی باید از شما یک آزمون بگذرد.

اگر شما در مجارستان به دنیا بیایید (5 سال) ، با یک شهروند مجارستانی یا پدر و مادر شهروند مجارستان ازدواج کرده باشید (3 سال) ، اجداد مجارستانی داشته باشید (بلافاصله پس از گرفتن کارت اقامت خود) یا با تصمیم رئیس جمهور مجارستان

اتباع EEA می توانند مستقیماً برای کارت اقامت دائم موقت (با رعایت شرایط فوق) خرید ملک در مجارستان که دارای اعتبار 5 ساله است ، قابل تمدید باشند. بعد از 5 سال ، ممکن است آنها درخواست کارت اقامت دائم کنند که اعتبار آن به مدت نامحدود است.
الزامات
اسناد اثبات وسایل زندگی در مجارستان:
- بیانیه ای از یک موسسه مالی مجارستانی یا خارجی در مورد حساب بانکی متقاضی ، یا
- گواهی درآمد صادر شده توسط سازمان مالیاتی برای سال قبل ، یا
- گواهی درآمد صادر شده توسط کارفرما ، یا
- گواهی صادر شده توسط کارفرما و / یا مقام مالیاتی به عنوان اثبات درآمد منظم دریافت شده از خارج از کشور ، یا
- سایر ابزارهای قابل اعتماد

https://residencies.io/residency/hungary/temporary-residency/hu1

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 386
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 70
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 1,611
  • بازدید سال : 13,633
  • بازدید کلی : 51,004

  • https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir